Comenzile se parcurg extrem de usor deoarece am implementat cea mai rapida metoda de comanda, intr-un singur pas (one page check-out). In plus, cu un singur click pe butonul Facebook Connect va puteti inregistra in Site.

1. Alegeţi produsul, cu „Opţiunile” dorite (Culoare / Mărime / Număr etc.), în cantităţile dorite. Menţionăm că nu sunt afişate decât opţiunile disponibile pentru produsul în cauză. Trimiteţi în „Coş” (buton), care va fi vizualizat după fiecare asemenea operaţie.

2. „Coşul de cumpărături" ajustează automat şi explicit cantităţile dacă solicitarea d-voastră a depăşit limitele stocului pentru opţiunile respective. Nu este necesar să refaceţi cantităţile în pagina produsului.

3. În acest punct al cumpărăturilor („Adresa”) trebuie să vă autentificaţi (dacă aveţi deja cont) sau să vă înregistraţi ca nou client, sau va pastrati calitatea de cumparator fara sa va inregistrati . În funcţie de adresa (fizică) înregistrată se vor stabili calculul şi metoda livrării.

Notă: dacă sunteţi persoană juridică (firmă - respectiv: reprezentant firmă) şi veţi dori o factură fiscală pentru cumpărătură[i], vă rugăm să completaţi şi câmpul corespunzător ("Firmă / CUI ") din formularul înregistrării, cu toate datele firmei. 

4. Plata cumpărăturilor se poate face „Ramburs” (la primirea coletului) sau „Online”, cu card de credit/debit, Transfer bancar sau Rate TBI Bank fara dobanda, 100% online ( 4 rate suma maxima 2000 Ron). Tranzactiile online se vor face prin intermediul solutiei integrate in site "PlatiOnline" (SC C Solution srl). Sunt acceptate toate tipurile de carduri sub siglele: VISA (Clasic, Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro daca au cod CVV2/CVC2), cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.Tranzactiile online (cumparaturile), pot fi efectuate pe acest site doar de catre clientii inregistrati, persoane fizice sau juridice care au furnizat informatii complete si verificabile, conform rutinei de inregistrare incorporate in PrestaShop. Procesatorul partener "PlatiOnline" ( nu comunică în nicio împrejurare către MediFashion (SC Logic Net srl) datele financiare introduse de către client în contextul cumpărăturii.

Notă: Plata "Ramburs" este disponibilă doar pentru livrări în Romania. Pentru livrări internaționale, plata se poate face exclusiv prin "PlatiOnline" (SC C Solution srl).

5. Costul livrării depinde de greutatea coletului, valoarea şi destinaţia transportului - estimat cost 20RON si este gratuit la comenzi de minim 450 lei (pretul poate varia in functie de zona in care se afla clientul), pentru livrari in Romania. Oferim două modalităţi de livrare:

- rapidă: 24-48 de ore prin Curier Rapid pentru România sau Poşta Română Expres pentru Uniunea Europeană şi aproximativ 10-12 zile pentru alte destinaţii.  

Dumneavoastră alegeţi metoda de livrare dorită, în „Coşul de cumpărături”, pasul final, din „Drop Down Menu". Promoțional, periodic, stabilim un plafon valoric (subtotal fără taxe - în lei sau echivalent în alte valute afişate) peste care LIVRAREA ESTE GRATUITĂ pentru clienti (livrarea presupune in continuare costuri insa acestea sunt subventionate de catre medifashion.ro conform politicii de retur), indiferent de destinaţie (prin Poşta Română Expres sau Curier Rapid). În asemenea situaţie, în meniul asociat costului livrării veţi avea și opţiunea „Gratuit”. Procesarea comenzii dumneavoastră începe cel tarziu in a doua zi (lucrătoare) după finalizarea ei online. Termenele de livrare enunţate anterior pot fi depăşite în situaţii excepţionale, declarate ca atare de către autorităţi administrative centrale sau locale. În orice împrejurări, veţi fi informat prin email şi/sau telefonic despre evoluţia procesării comenzii dumneavoastră.

Vă rugăm să ne contactaţi prin email sau telefonic pentru orice alte informaţii suplimentare, de luni până vineri, 9:00-18:00. Vă mulţumim, echipa MediFashion.

Creare Cont

Ai deja cont?
Autentificare Sau Resetare Parola